فلومتر زیمنس Siemens Flowmeter

فلومتر زیمنس Siemens Flowmeter

کنترل انرژی ایران تولید کننده فلومتر مغناطیسی، فلومتر اولتراسونیک پرتابل، انواع سطح سنج و دیتالاگر

فروش فلومتر التراسونیک دو کاناله اینزرشن ایرانی

 درباره زیمنس Siemens 

زیمنس یک شرکت چند ملیتی آلمان است. این شرکت در سال ۱۸۴۷ توسط فردی به نام ارنست فون زیمنس در شهر برلین تأسیس شد. هم اکنون دفتر مرکزی آن در شهر مونیخ می باشد و بزرگترین شرکت تولیدی صنعتی در قاره اروپا است. عملیات اصلی شرکت زیمنس به چهار بخش صنعت، انرژی، پزشکی و زیرساختها و شهرها تقسیم می شود. قابل ذکر است این شرکت تولید کننده بهترین تجهیزات تشخیصی پزشکی در جهان است و تقریباً دوزاده درصد از کل فروش شرکت را این بخش تشکیل می دهد. بخش دوم سودآور فروش این شرکت مربوط به اتوماسیون صنعتی می باشد.

فلومتر مگنتیک زیمنس - siemens flowmeter
تامین کننده انواع فلومتر های مغناطیسی

معرفی فلومتر زیمنس Siemens Flowmeter

فلومتر زیمنس که به آن فلو ترانسمیتر نیز گفته می شود، یکی از ابزارهای سنجش فلو است. این تجهیز ابزار دقیق، برای اندازه گیری دقیق میزان سرعت و جریان سیال (گاز و مایع) داخل لوله ها به کار می رود. در بیشتر صنایع از جمله صنایع نفت و پتروشیمی و … اطلاع از مقدار دقیق فلوی عبوری سیالی مانند گاز و یا نفت حیاتی است. انتخاب یک فلومتر مناسب در تجهیزات صنعتی که میزان سیال را بصورت دقیق اندازه گیری کند، بسیار پر اهمیت است.

فلومترهای زیمنس با کیفیت بسیار بالا تولید میشوند. این فلومترها، می تواند سیالات داخل لوله ها را به صورت خیلی دقیق اندازه گیری کنند. شرکت کنترل انرژی ایران نماینده فروش فلومتر زیمنس SIEMENS در کشورمان می باشد. خواهشمند است برای خرید جریان سنج یا تعمیرات Flowmeter و یا دریافت کاتالوگ و قیمت جریان سنج با کارشناسان شرکت کنترل انرژی ایران تماس بگیرید.

فلومترها انواع مختلفی دارند و با ویژگی های متفاوت بسیاری عرضه می شوند. برای اینکه بتوانید بهترین فلومتر مناسب نیاز خود را خریداری کنید، باید بررسی کنید که چه مواردی نیاز به اندازه گیری دارند تا بتوانید با توجه به آن بهترین فلومتر را انتخاب کنید. یکی از بهترین فلومتر های موجود در بازار فومتر زیمنس است که شما می توانید به راحتی آن را خریداری کنید. یکی دیگر از معروف ترین محصولات زیمنس در حوزه ابزار دقیق، پرشر ترانسمیتر زیمنس می باشد. جریان سنج مذکور در کشور های مختلف و در صنایع متفاوتی استفاده می گردد. این دبی سنج از تاییدیه های اعتبار گوناگونی (MID, EN 1434 and OIML R75) برای سیستم های اندازه گیری انرژی برخوردار است.

خرید و انتخاب جریان سنج زیمنس

با توجه به اینکه فلومتر ها انواع مختلفی دارند و با ویژگی های بسیار متفاوت تولید و عرضه می شوند. برای اینکه بتوانید بهترین و اقتصادی ترین جریان سنج مناسب نیاز خود را خریداری کنید، ابتدا باید با بررسی دقیق مشخص کنید که چه مواردی نیاز به اندازه گیری دارند تا بوسیله ی آن بتوانید بهترین فلومتر را انتخاب کنید. یکی از بهترین فلومتر های موجود در بازار برای خرید فلومتر زیمنس است. دبی سنج زیمنس دارای تاییدیه های مختلفی همچون (MID, EN 1434 and OIML R75) برای سیستم های اندازه گیری انرژی و جریان سیالات می باشد.

انواع فلومتر های زیمنس Siemens Flowmeter

  1. فلومتر اولتراسونیک داپلر   Ultrasonic Flow meter
  2. فلومتر مگنتیک الکترومغناطیسی Electromagnetic Flow meter

فلومتر التراسونیک زیمنس  Ultrasonic Siemens Flowmeter چیست؟

این فلومتر، ایده آل برای اندازه گیری فلوهایی است که نیازمند بالاترین دقت هستند. فلومتر التراسونیک زیمنس یک مبدل ساده و دقیق برای جریان ها ارائه می دهد، چرا که می توان آن را به خطوط موجود اضافه نمود.

فلومتر الکترومغناطیسی زیمنس Electromagnetic Siemens Flowmeter چیست ؟

از پرکاربردترین نوع جریان سنج ها در بین انواع مختلف تکنولوژی های استفاده شده در آنها، فلومتر الکترومغناطیسی می باشد. فلومتر های الکترومغناطیسی کمترین درگیری را با سیالات (مایع و گاز) دارد و از افت فشار پایینی برخوردار هستند. در صورتیکه شرایط برای استفاده از این دبی سنج ها فراهم باشد، نتایج  بسیار عالی را ارائه خواهد داد. این فلومترها به یک اصل اندازه گیری غیرقابل نفوذی تکیه می کنند و اجازه  نمیدهند، فشار کاهش یابد.

همانگونه که ذکر گردید، شرکت زیمنس یگی از تولید کنندگان مطرح در حوزه ابزار دقیق و مخصوصاً جریان سنج است که محصولات تولیدی این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار هستند. جهت سفارش فلومتر مغناطیسی زیمنس و استعلام قیمت میتوانید با کارشناسان فروش ما در کنترل انرژی ایران تماس بگیرید.

برخی ویژگی های فلومتر زیمنس

  • محدوده اندازه گیری ۱۵ QP تا ۳۶۰۰۰ متر مکعب بر ساعت
  • اندازه اسمی DN 50 تا DN 1200
  • دقت ±  ۰.۵ ٪
  • تحمل فشار تا حداکثر ۴۰ بار
  • تحمل دما از ۰ تا ۶۰ درجه سانتی گراد ( ۳۲ تا ۱۴۰ درجه فارنهایت)
  • دمای متوسط از ۲ تا ۲۰۰ درجه سانتی گراد ( ۳۵.۶ تا ۳۹۲ درجه فارنهایت )
  • برخورداری از یک رابط نوری IrDa برای ارتباط با SIMATIC PDM جهت انتقال داده ها
  • بدون هیچ گونه قطعات متحرک و در پی آن حداقل تعمیرات و خرابی در آن
  • شامل سیستم اندازه گیری دوجهته
  • شامل سیستم هوشمند متر است (تشخیص نشتی، ثبت و شناسایی خطا ها )
  • فرکانس اندازه گیری سریع ۲۰ هرتز
  • دارای اصل اندازه گیری دو خط برای دقت مطلوب
  • نصب آسان و راحت
  • بدون هیچ گونه افت فشار

فلومتر زیمنس در برابر ضربه و مواد خورنده بسیار محکم است. نیز باطری آن تا ۶ سال تقویت شده است. جهت اتصال راحت، دو خروجی گالوانیزه جدا در نظر گرفته شده تا به آسانی بتوان آن را به محل مورد نظر متصل کرد و کار اندازه گیری را انجام داد. همچنین این تجهیز جریان سنج، اندازه گیری ۲ طرفه با دو تایمر و خروجی انجام می دهد و این امر مزیت بسیار خوبی در این دبی سنج به حساب می آید.

چرا استفاده از فلومتر یا جریان سنج با اهمیت است؟

در تجهیزات صنعتی، مسئله ورودی و خروجی بسیار با اهمیت است. این مسأله مشخص می کند که شرایط کار فرایند و نتیجه نهایی آن چیست؟

دلایل  استفاده از جریان سنج ها:

  • این ابزار اندازه گیر سرعت جریان در داخل لوله ها را مشخص می‌کند.
  • میزان اصطکاک انرژی در داخل و در محل تماس لوله را نشان می دهد.
  • به کمک این تجهیز ابزار دقیق، فاکتورهایی مانند چگالی و جرم مولکولی میزان ماده مصرفی در فرآیند مشخص میشود.
  • دستگاه تاثیر فاکتورهایی مانند فشار و دما در یک سیستم را بررسی میکند.

قیمت فلومتر الکترومغناطیسی زیمنس و ایرانی FlussMag

شرکت کنترل انرژی ایران نمایندگی فروش انواع فلومتر مغناطیسی و التراسونیک زیمنس، لطفاً برای خرید و یا دریافت کاتالوگ و لیست قیمت با کارشناسان ما در شرکت کنترل انرژی ایرانیان تماس بگیرید.

controlenergyadmin