برگه فلومتر مغناطیسی سایت

 فروش فلومتر مغناطیسی (الکترومغناطیسی) فلاس مگ کنترل انرژی ایران

فلومتر الکترومغناطیسی فلاس مگ، مجهز به دیتالاگر داخلی GSM/GPRS بوده و از قابلیت نمایش جریان و توان ثبت ارقام در فواصل قابل تنظیم برخوردار هست. دستگاه توانایی اندازه گیری دبی لحظه ای سیال با سرعت ۱۲ متر بر ثانیه را دارد.

از قابلیتهای فلومتر مغناطیسی می توان به اندازه گیری جریان در جهت رفت یا برگشت (جریان دو جهته)، دمای آب، توتال مثبت و منفی و کل، تمیزکنندگی رسوبات از روی الکترودهای داخل فلنج بدون نیازمندی به بازکردن فلومتر از روی خط اشاره نمود. همچنین دبی سنج شامل دو خروجی رله، دو  ورودی آنالوگ، یک ورودی RS۴۸۵، یک خروجی ۴-۲۰ میلی آمپر، منبع تغذیه AC و DC می باشد. قابل ذکر است که امکان دسترسی به اطلاعات ذخیره شده در دستگاه از طریق MMC  وجود دارد. می توان اطلاعات را برروی فایل Excel مشاهده نمود. امکان ثبت اطلاعات از ۱ دقیقه تا ۱ روز با ظرفیت ذخیره سازی ۴۰۰۰۰ رکود پایانی و امکان ارسال اطلاعات روی سامانه تله متری از طریق GPRS/GSM (1 دقیقه تا یک ماه ) و برای GPRS (1 دقیقه تا یک ماه )، امکان انجام عملیات کالیبراسیون از راه دور از طریق پیام کوتاه بدون حضور در محل از قابلیتهای دستگاه می باشد.

جریان سنج الکترومغناطیسی (دبی سنچ) چه کاربردی دارد؟

فلومتر های الکترومغناطیسی بیش از ۶۰ سال است که در صنایع  گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند. این فلومترها برای تمام مایعات رسانا مانند آب، اسیدها، قلیاها، دوغاب ها و بسیاری دیگر قابل استفاده هستند. فلومتر های الکترومغناطیسی جهت بهبود دقت، کاهش تعمیرات و نگهداری و برآورده کردن نیازهای شرایط چالش برانگیز رسانا کاربردهای بسیاری دارد. این فلومتر های حجمی هیچ قسمت متحرکی ندارد و برای مصارف فاضلاب یا هر مایع کثیفی که رسانا یا مبتنی بر آب است ایده آل است.

کنتور یا فلومتر های الکترومغناطیسی یک انتخاب پیشرو برای ارائه عملکرد و دقت مورد نیاز برنامه های شما هستند. حداقل تعمیر و نگهداری بدون قطعات متحرک یا انسداد جریان، که عملا تعمیر و نگهداری و افت فشار را از بین می برد. دقت چشمگیر خوانش دقت تا ۰.۲۰% از مقدار اندازه گیری شده را ارائه می دهد.  
معرفی فلومتر الکترومغناطیسی
شرکت کنترل انرژی ایران تولید کننده فلومتر مغناطیسی

اصل اندازه گیری فلومتر الکترومغناطیسی Electromagnetic Flowmeter Measurement Principle

فلومتر های مغناطیسی از قانون القای الکترومغناطیسی فارادی برای اندازه گیری جریان فرآیند استفاده می کنند. هنگامی که یک سیال رسانا در لوله جریان دارد. یک ولتاژ الکترود E بین یک جفت الکترود که در زوایای قائم در جهت میدان مغناطیسی قرار گرفته، القا می شود. ولتاژ الکترود E با میانگین سرعت سیال V نسبت مستقیم دارد.

اصول اندازه گیری فلومتر مغناطیسی کنترل انرژی
قیمت فلومتر مغناطیسی

ویژگی های فلومتر مغناطیسی (Electromagnetic Flowmeter Feature)

فلومتر های مغناطیسی تولیدی این شرکت در قیاس با محصولات مشابه داخلی بدلیل استفاده از قطعات الکترونیکی با کیفیت و همچین ادوات مغناطیسی با هسته مسی در وهله اول دارای طول عمر بالاتر و نهایتا دارای دقت اندازه گیری و پایداری اندازه گیری بالاتری می باشد.

  •  رنج سایزهای تولیدی در ۲۵ میلی متر تا ۱۸۰۰ میلی متر
  • ارائه مدل، سایز و شرایط کاری مختلف برای سیال های خالص ، ناخالص، اسیدی، دارای خورندگی بالا
  • نمایشگر ال سی دی با کیفیت با نور پس زمینه جهت نمایش محلی با قابلیت اعمال تنظیمات محلی
  • دارای منوی فارسی به منظور بهره برداری آسان
  • خروجی های RS485 یا RS232 جهت ارتباط ، مانیتورینگ و کنترل شبکه
  • برخورداری از دیتالاگر GSM/GPRS به منظور ارتباط آنلاین و لحظه به لحظه و مانیتورینگ تحت اینترنت، اس ام اس
  • تشخیص خالی بودن لوله و عملکرد الکترودهای دستگاه و ارسال آلارم

نحوه ساخت فلومتر مغناطیسی فلاس مگ FlussMag تولید کنترل انرژی ایران

فلومتر های مغناطیسی تولیدی این شرکت دارای گواهینامه های استاندارد کالیبراسیون اعم از IEC17025 ،OILM R49 بوده و همچنین دارای استاندارد IP67 برای گواهی ضدآب غوطه وری می باشد، فلومتر الکترومغناطیسی FLUSSMAG دارای خروجی های استاندارد آنالوگ و دیجیتال بوده و همچنین پروتکل های ارتباطی مدباس، IEC104 را ساپورت می نماید. این فلومترها دارای دیتالاگر داخلی به منظور ثبت فلوی خوانده شده و ارسال اطلاعات خوانده شده تحت بستر GSM/GPRS به صورت آنلاین و لحظه ای می باشد. لذا کاربر می تواند آمار لحظه ای روزانه و ماهانه و … را داشته باشد.

شرکت کنترل انرژی ایران با تولید فلومتر های مغناطیسی با دقت بالا و کیفیت قابل رقابت با محصولات اروپایی در صدد صادرات آن به کشورهای منطقه و کشورهای آفریقایی و اروپایی می باشد.  در سال ۱۴۰۰ موفق به صادرات آن به کشور عراق و ترکیه شده است. ما ویژگی های نوآورانه ای را در هر تولید اضافه کرده ایم و همیشه در صنعت پیشرو بوده ایم. سیاست  تولید فلومتر مغناطیسی FlussMag، داشتن عملکرد بالا و کیفیت بالا است.
برای مشاهده محصولات فلومتری کنترل انرژی ایران روی لینک کلیک فرمایید.