فلومتر التراسونیک اینزرشن

کنترل انرژی ایران تولید کننده نخستین فلومتر التراسونیک اینزرشن دو کاناله در ایران

فلومتر مغناطیسی، کنتور هوشمند الکترومغناطیسی

فلومتر التراسونیک اینزرشن چیست؟

دبی سنج  های آلتراسونیک برای محاسبه دبی حجمی از امواج فراصوت  و مبدل‌های مافوق صوت استفاده میکنند.  این نوع از دبی سنج ها در رنج  قیمت های خرید بسیار متفاوت عرضه میشوند. انها برای استفاده و نگهداری ارزان هستند. زیرا بر خلاف جریان سنج های مکانیکی از قطعات متحرک استفاده نمی کنند.

فلومترهای اینزرشن نوعی فلومتر اولتراسونیک است. اصول استفاده از آن همانند روش اختلاف زمانی است. شکل ترنسدیوسر ها در آن تغییر کرده و روش نصب به نوع درجی تغییر یافته است. فرآیند اشکال زدایی و اثر استفاده تفاوت چندانی با فلومتر آلتراسونیک کلمپی  Clamp On Ultrasonic Flowmeter ندارد.

مزایای فلومتر التراسونیک اینزرشن

به طور عمده مزایای فلو متر آلتراسونیک نوع درجی یا اینزرشن به شرح زیر است:

  • فلومتر التراسونیک اینزرشن را می توان به صورت آنلاین تحت فشار نصب کرد. در طول ساخت، خط لوله تولید نیازی به بسته شدن یا عدم استفاده ندارد. (صرفه جویی در زمان و هزینه استفاده از دستگاه)
  • این محصول، مصرف برق کمی دارد. منبع تغذیه DC24V و توان ۵W است.
  • اندازه گیری ایمن آب لوله کشی، آب رودخانه، آب دریا و غیره
  • سطح حفاظتی مبدل IP65 است.
  • درجه حفاظت سنسور IP68. می توان آن را در آب غوطه ور کرد تا کار کند.
  • خروجی جریان ۲۰ ~ ۴ میلی آمپر، ارتباط RS485، پروتکل استاندارد MODBUS است.
  • فلومیتر  میتواند تحت شبکه  و توسط  ماژول GPRS کار کند.( انتقال داده از راه دور  و تحت اینترنت)
  • عملکرد مستقل منو، صفحه نمایش نور پس زمینه LCD. (خواندن  آسان داده ها)
مزایای فلومتر التراسونیک اینزرشن
فلو متر اولتراسونیک نوع درجی یا اینزرشن

کاربردهای جریان سنج اولتراسونیک نوع درجی (اینزرشن)

 به لحاظ محیط اندازه گیری، فلومتر التراسونیک می تواند مایعات رسانا مانند آب و مایعات غیر رسانا مانند آب نمک و آب خالص را اندازه گیری کند. نیز می تواند فاضلاب، گل، خمیر سنگ معدن، خمیر کاغذ، خمیر فیبر شیمیایی، شربت ذرت، آب میوه، الکل، داروها، پلاسمای خون و … را بسنجد. در واقع تا زمانی که یک رسانای انتقال اولتراسونیک یکنواخت و پایدار باشد، می تواند آن را اندازه گیری کرد.

فلومتر اولتراسونیک اینزرشن تولیدی شرکت کنترل انرژی ایران

فلومتر التراسونیک اینزرشن flussonic دو کاناله برای اولین بار در ایران توسط شرکت کنترل انرژی ایران ارائه گردید. دقت کاری سنسورها نسبت به سنسورهای کلمپی ۳۰ درصد افزایش یافته است. جریان سنج التراسونیک برای لوله های GRP ، PVC ، لوله های با ضخامت بالا و لوله های قدیمی با رسوب داخلی زیاد و هر لوله ای که امکان عبور امواج آلتراسونیک از سطح لوله ضعیف می باشد کاربرد دارد.

دبی سنج آلتراسونیک insertion در دو نوع یک سنسور یا دو سنسور ارائه می گردد. فلومتر اولتراسونیک اینزرشن دو سنسوره محصول تولیدی شرکت کنترل انرژی میباشد که با بهره گیری از مدرن ترین متدها طراحی و تولید شده است.

نوشته های مرتبط:

فروش فلومتر

 فلومتر آلتراسونیک گازی