بروزرسانی اپلیکیشن تله متری

بروزرسانی اپلیکیشن تله متری

نرم افزار تله متری یا تله متریک telemetry

تله متری  یا تله متریک چیست؟ 

تله متریک اندازه گیری خودکار و انتقال داده ها  بصورت بی سیم از طریق منابع راه دور است.  توسعه دهندگان نرم افزار و مدیران فناوری اطلاعات از تله متری برای نظارت از راه دور بر سلامت، امنیت و عملکرد برنامه ها و اجرای آن  استفاده می کنند. تله متری همچنین برای جمع آوری اطلاعات در زمینه هایی مانند هواشناسی، کشاورزی، دفاع و مراقبت های بهداشتی استفاده می شود.

عملکرد سیستم Telemetry

در سیستم مذکور حسگرها، داده های الکتریکی مانند ولتاژ و جریان یا داده های فیزیکی مانند دما و فشار را اندازه گیری می کنند. سپس دستگاه های الکترونیکی این داده ها را برای نظارت و تجزیه و تحلیل به مکان های دور ارسال می کنند. شرکت کنترل انرژی ایرانیان نرم افزار قدرتمند تحت وب تله متری (Telemetry) را با استفاده از متدهای به روز برنامه نویسی و با بهره گیری از نیروی متخصص طراحی و تولید نموده است. این نرم افزار تحت وب، از قابلیت گزارش دهی لحظه به لحظه از عملکرد محصولات برخوردار است.  نیز قابلیت ارسال اطلاعات بصورت آنلاین و دقیق از موقعیت قرار گیری دقیق محصول در مکان مورد نظر و نیز وضعیت لحظه ای آن؛ این نرم افزار را متمایز نموده است. همزمان با پیشرفت تکنولوژی نرم افزار Telemetry نیز بروز رسانی می گردد.

با بروز رسانی نرم افزار شرکت در سال ۱۳۹۹ سبب اجرای آن در تمامی پلت فرم ها است. اپلیکیشن های Android، IOS و نسخه windows در سال جاری با آخرین متد روز برنامه نویسی گردیده است.

 

 

controlenergyadmin