مشاوره تخصصی انتخاب و خرید تجهیزات اندازه گیری و مانیتورینگ فرآیندهای صنعتی

کنترل انرژی ایران با چندین سال سابقه فعالیت در حوزه ابزار دقیق آماده ارائه خدمات مشاوره می باشد. شرکت با ارائه مشاوره فنی مهندسین مجرب می تواند  نیاز شما را تشخیص دهد و تجهیزات مورد نیاز در فرایند کاربردی، زمینه خدمات فنی و مهندسی نصب و پشتیبانی تجهیزات مذکور برای شما تامین نماید.

نرم افزار مانیتورینگ اسکادا

تله متری (Telemetry) جهت جمع آوری اطلاعات از یک یا چند ایستگاه غیرقابل دسترس و دور از مرکز کنترل و انتقال اطلاعات به صورت کاملا اتوماتیک و پیشرفته استفاده می شود، به نحوی که اطلاعات و داده ها جهت پردازش و نظارت و مانیتورینگ به مرکز و یا واحد کنترل ارسال می گردد.

اگر چه واژه ی تله متری بیشتر برای دستگاه هایی با ارتباطات بی سیم و سیستم های رادیویی به کار می رود، اما تله متری انتقال اطلاعات از طریق خطوط تلفن، شبکه های کامپیوتری، فیبر نوری و سایر رسانه ها را نیز شامل می شود. امروزه اغلب سیستم های تله متری مدرن و پیشرفته امکان بهره گیری از شبکه های GSM را در اکثر نقاط پوشش شبکه ی موبایل را دارند و ارتباطی ارزان و پایدار از طریق پیام کوتاه (SMS) با مرکز خود دارند.

خدمات مشاوره تخصصی کنترل انرژی ایران

مفتخر هشتیم به عنوان اولین تولید کننده فلومتر التراسونیک،  تامین کننده و ارائه دهنده خدمات فنی و مهندسی در زمینه سنجش فلو سیالات و مانیتورینگ در ایران و خاورمیانه هستیم. ما سعی می کنیم که همیشه در رابطه با فناوریهای  جدید دنیا در زمینه ابزار دقیق به روز باشیم.

 

مشاوره تخصصی خرید انواع فلومتر

برای ورود به سامانه تله متری کنترل انرژی ایران روی لینک اسکادا کلیک نمایید.